domingo, 28 de mayo de 2023

Hoxe é día de sementeira

 


y cuenta el de la triste figura, allá en Tuiy, su ciudad:

1

Hoxe é día de sementeira,

a cidadania sae a votar en conciencia.

-...

si meu amigo si,

Coma ti e coma min, un feixe deles neste día.

vinte anos de romería en boa compañía.

-...

Si meu amigo si,

a Política ben entendia,

forma parte das nosas vidas.

-...

Si meu amigo si,

quero un alcalde que sepa adaptarse ao entorno,

e que alimente ao seu pobo.

-...

Si meu amigo si.

Para que nadie se lamente.

E non se lles revire súa mente.

-…

si meu amigo si,

tan só é un pequeño paso da sociedade,

para que no seu conxunto, lles sea mais facil adaptarse.

-…

si meu amigo si,

eu quero un alcalde que organice a sociedade.

e que atenda suas necesidades,

-…

si meu amigo si,

quero un alcalde como Nai recien parida

no cuidado da sua “ciudadania”

que amamante as suas “crias”.

-…

si meu amigo si,

quero un alcalde que teña presente o individuo,

e que pense como si cada un fose seu fillo.

-…

si meu amigo si,

quero un alcalde capaz de sentir as partes,

que sepa interpretar as artes,

e que teña consciencia de unidade.

-...

si meu amigo si,

na saude, un bo alimento é o millor medicamento.

modelo de cidade, Eterna realidade.


Voluntarios por un soño,

que ninguen pase fame neste pobo.

Con fe, para adaptarse ao entorno.



No hay comentarios:

Publicar un comentario