viernes, 28 de marzo de 2014

el estruendo mediático, no debe llevarnos a engaño.

y cuenta el de la triste figura, alla en Tuiy, su ciudad:



Antes de todo en este mundo,
Antes de un Deus tenebroso,
Antes da gran expresión do universo coñecido.
¿Qué había antes?.
mente de un Deus inculto,
Que na algarabía das suas ideoloxías
Chocaron de frente seus pensamentes inocentes.


Esta historia comenzou fai moito tempo, pero que moito tempo, a la polos principios da eternidade(1), cando so estaba Deus e seus pensamentos, cando pensaba e pensaba, e unha eternidade seguia pensando, e pensaba outra eternidade mais, e mais e mais pensamentos. Estes ca imaxinación movianse da riba para abaixo da Baixo para riba dun lado para outro da qui pa la, da la pa qui, cada vez eses pensamentos ivan mais rapido, e mais e mais rapapido, e cada vez tiña mais, e mais pensamentos. Tiña Deus tantos pensamentos, que non lle chegava un universo para contelos, nin dous nin tres nin catro nin cinco nin seis nin sete veces sete, os seus pensamentos ocupaban todos os universos que había, e si atopaba mais universos, mais universos enchia cos seus pensamentos. E eu pobre mortal, que a veces non sei donde poño as cousas, non podo pretender de Deus, mais que meu propio pensamento, que é tan pequeño no medio do pensamento de Deus, que imaxinar o que El pensaba, ou pensa, é o unico que me queda, que outra cousa non, pero imaxinacion non me falta.


(1)(eu ali non estaba, pero coa información que me chegou, por un lado ou por outro, o imaxino e o penso mais ou menos como podo e como quero, e iso non me impedira que mañan o imaxine doutra maneira),



            E que pensaba Deus?, que pensaba, que pensaba, ¿e Deus pensaba?, porque si penso que non pensaba, xa se me acabou a historia, pero partamos da hipotese que Deus pensa ou pensaba, ou pensa que pensaba, ou penso eu que pensaba,
Pero toda unha eternidade pensando, mais outros pensamentos para outras eternidades, tiñan que andar aqueles pensamentos a unha velocidade que non podo casi imaxinar, que para buscarlle unha comparación, so me ven a cabeza, que a velocidade dos pensamentos de Deus fose coma a velocidade da Luz, e en comparación, a velocidade da luz fora como Fernando Alonso subido nun formula un, e mira que Fernando é rapido, e decir, eses pensamentos de Deus, tiñan que ir a tanta velocidade, tanta tanta velocidade, que a sua masa, no é que fora masa, sinon que era a antimasa, a antimateria mesma, por iso non existia nada, tanso Deus e seus pensamentos, seus pensamentos mais El, El mais seus pensamentos, El mismo era seus pensamentos, que subian e baixaban que baixaban e subian dun lado para outro da qui pa la, da la pa qui, cada vez eses pensamentos ivan mais rapido, e mais e mais e mais rapido, e que pensaba Deus?, que Deus pensaba?. Isto que escribo o pensaria Deus, non creo, porque isto estouno pensando eu, salvo que El pensara o que eu estou pensando, e si isto e asi, non me estraña que tardara unhas poucas de eternidades, en pensar todo aquilo que pensamos, ou pensamos que pensamos, pero por outra banda, si El pensaba o que eu penso, e eu penso o que El pensaba, meu pensamento tamen é pensamento de Deus, e o pensamento de Deus tamen é meu pensamento, e si pensaba o que eu pensaba, tamen pensaria o que os demais pensaban e pensan, e si meus pensamentos son pensamentos de Deus, o que pensan os demais, tamen son pensamentos de Deus, e si todo o que pensaba e pensa Deus, o pensamos entre todos os pensamentos que existen e existiron, todos formamos o pensamento de Deus, polo tanto meus pensamentos son pensamentos de Deus, como os teus sufrido lertor. 
E que pensaba Deus de verda? A verda, a verda e que non sei, nin me importa, porque xa co que penso eu chegame de carallo, non me queria mirar no seu pelexo, porque toda unha eternidade pensando, un pode bolvese un pouco tolo, un pouquiño esta ben, pero os abusos nunca foron bos, e con iso non quero decir que Deus tolease, nin moito menos, pero tiña que ter unha paciencia de carallo, iso si, porque toda unha eternidade pensando non o aguanta nin o mais santo dos santos, Polo tanto, meu pensamento mais o teu pensamento, mais o resto dos pensamentos que hai nos universos, sera o que pensaba Deus, ou pensa, ou pensa que pensaba, ou penso eu que pensaba, Sempre e cando pensemos que Deus pensa.

E nese andar que teñen os pensamentos de Deus a traves das eternidades, donde os pensamentos transitaban a grandes velocidades, da riba para abaixo da Baixo para riba dun lado para outro da qui pa la, da la pa qui, cada vez eses pensamentos ivan mais rapido, e mais e mais rapidos.,……..


En nun deses momentos eternos, tubo pensamentos que se enfrentaron,
Agarrandose a vida no medio donde se encontraron, afogados nos seus mais profundos sentimentos, buscando a luz dos ceos, o tempo cero, cando o mundo non era mundo, e Deus perdeu o coñecemento e co paso do tempo a consciencia é un simple acontecemento,


 enton  produciuse A GRAN EXPLOSION o BIG-BAN o RUIDO ATRONADOR,

¿

que ainda debe de estar hoxe soando a traves dos universos, nese xusto instante,
o tenue eco dos primeiros recordos, o accidente casual dos pensamentos, y en el segundo divino, donde el tiempo fue dividido, nos trajo a la actualidad.



 nese chis da eternidade, nese tempo de menos infinito, de menos eternidade, na deformación do espacio tempo donde nos movemos,


foi cando Deus perdeu parte, ou toda a conciencia, que iso non quer decir que perdera os pensamentos, porque os pensamentos estaban hai, estaban hai estan aquí estan a li estaran a la, pero pararon. Pararon en seco. E na fluctuación do vacio cuantico primordial, o eco do Big Bang, un hito na historia do pensamento, teorias de la razon y cada uno con su opinión.



E parte deses pensamentos de Deus, que a tan grande velocidade pasaban, colisionaron, chocaron, estrellaronse, tocaronse, bicaronse,   

El baile polarizado de la luz, torvellino de ilusiones, en la ceguera del pensamiento, el fondo difuso cosmico , el vacio cuantico del pensamiento eterno. “la ignorancia delimitada en la oscuridad de la epistemológica vida.



e aplicando a formula dun pensamento de Deus, que nos transmitiu Einstein, donde a enerxia e igual a masa pola velocidade da luz o cuadrado. esa enerxia contida neses pensamentos, no momento da colisión, tuberon que aumentar tanto, tanto a masa, porque o cairlle tanto a velocidade, e sendo a enerxia a mesma, non lle queda mais remedio que modificar as restantes magnitudes especificas, e nese momento os pensamentos de Deus, empezaron a esparcirse, como facian ata de agora, pero a unhas velocidades infinitamente moito mais baixas,

un universo de particulas de Deus, Higgins y su famoso razonamiento, particulas que atraen a los sueños, sueños divinos esparcidos por el universo, macabro suceso.


neses pensamentos estaban as nevulosas, neses pensamentos estaban as galaxias, neses pensamentos estaban todo aquilo que Deus pensou, e no seu pensamento recitaba.

Camiñando nas alas do vento,
Esparciránsé meus pensamentos
Polos camiños do universo,
Creando estrellas no firmamento,
E hasta buracos negros,

Meus pensamentos,
Formaran galaxias,
Enanas blancas,
Enanas rojas,
Grandes estrelas,
Feitas de nevulosas,

Crearan a Venus,
a mais fermosa,

e meus pensamentos
seguiran o camiño
hasta que algun dia
a imaxinacion os ilumine
e sexan concientes
que forman parte
do mismo ser divino.


el estruendo mediático, no debe llevarnos a engaño.
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario